کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی محمدزاده دانشگاه علوم پزشکی قزوین اولین درمانگاه فوق تخصصی دیابت و فشار خون استان قزوین در آستانه راه اندازی
  • ساعت : ۱۴:۰۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ 
اولین درمانگاه فوق تخصصی دیابت و فشار خون استان قزوین در آستانه راه اندازی
در چند روز آینده اولین درمانگاه فوق تخصصی دیابت و فشار خون با دو دستگاه هولتر جهت مبتلایان به بیماری دیابت و فشار خون راه اندازی میشود.

مدیر کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اعلام این خبر گفت: با همت معاونت درمان دانشگاه در این درمانگاه به بیماران مبتلا به دیابت و فشار خون تمام خدمات با تعرفه دولتی ارائه میگردد.
فریدون شعبانی افزود: همه پزشکان و متخصصان مرتبط در رشته های غدد و داخلی، قلب و عروق، بیماری های چشم، کلیه و فشار خون، تغذیه و ... جهت ارائه خدمات به این بیماران در کلینیک ویژه محمدزاده حضور دارند. ومتخصصان با همکاری یکدیگر و ارائه خدمات تخصصی و پیگیری های لازم، بیماران را در مسیر کنترل و درمان بیماری هدایت میکنند.
این مقام مسئول با بیان این که، تمام خدمات به صورت دولتی ارائه میشود، اظهار کرد ، برای برخی از بیماران با تشخیص پزشک از هولتر فشار خون جهت مانیتورینگ 24 ساعته فشار خون بیمار استفاده میشود، که در حال حاضر با وجود 2 دستگاه هولتر در این مرکز انتظار میرود با همکاری خیرین نیک اندیش تعداد این دستگاهها افزایش یافته و ارائه خدمات به بیماران تسهیل گردد .
وی در پایان خاطر نشان کرد بیماران می توانند پس از مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت و تشخیص بیماری دیابت و فشار خون بالا توسط پزشک عمومی، برای دریافت خدمات تخصصی تر به کلینیک ویژه تخصصی محمدزاده واقع در پونک ارجاع گردند.
ایشان یادآوری کردند، که فعلا درمانگاه تخصصی دیابت از ساعت ۴ تا ۸ عصر روزهای یکشنبه هر هفته و درمانگاه تخصصی  فشارخون از ساعت ۴ تا ۸ عصر روزهای سه شنبه هر هفته فعالیت دارند.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0